More

    Latest Posts

    Tot ce trebuie sa stii despre dieta daneza – Reguli, precautii si plan de masa

    Dieta daneza este o metoda excelenta pentru pierderea in greutate si detoxifierea organismului. Este foarte eficient si duce adesea la o pierdere semnificativa de kilograme in doar 13 zile. Datorita slabirii foarte rapide, utilizarea sa este limitata la 13 zile. A fost proiectat de medicii danezi intr-un spital si este adesea numit dieta spitalului danez. Efectele obtinute la spital au fost de la 5-15 kilograme in doar 13 zile.

    Pierderea rapida in greutate poate fi periculoasa pentru sanatatea ta! Din acest motiv, aceasta dieta trebuie utilizata numai sub stricta supraveghere medicala.

    Vezi mai jos tot ce trebuie sa stii despre dieta daneza, si informeaza-te bine inainte de a o incepe.

    Cum functioneaza dieta daneza?

    E foarte simplu. In timpul acestei diete, cantitatile de energie sunt de numai 600 de calorii pe zi, creand astfel un deficit caloric imens care duce la pierderea rapida in greutate. Daca iti calculezi necesarul zilnic de energie, vei vedea ca, in medie, cerintele zilnice pentru barbatii si femeile adulte care nu sunt activi fizic sunt in jur de 1500 – 2500 de calorii pe zi. Mancand doar 600 de calorii pe zi, corpul tau va ajunge intr-o stare de deficit caloric si va folosi rezervele de grasime pentru energia de care ai nevoie pe tot parcursul zilei. Prin urmare, aceasta dieta este potrivita pentru persoanele care au obezitate abdominala ( sau au o cantitate mare de grasime abdominala ). In acest fel, vei pierde din greutatea dorita.

    Dieta daneza este una dintre cele mai restrictive diete si nu iti permite sa incalci nicio regula, deoarece atunci va trebui sa intrerupi imediat aceasta dieta. Daca i-ai, de exemplu, o singura bucata de bomboane sau guma de mestecat, este mai bine sa opresti imediat aceasta dieta si sa incerci din nou dupa sase luni. Crede sau nu, daca incalci o singura regula, aceasta poate reduce eficacitatea dietei si eforturile tale vor fi in zadar.

    Cum a inceput dieta daneza?

    A inceput in Copenhaga cu cateva decenii in urma si, desi nu este clar cum sau unde a fost inceput, sau cine a conceput-o, a devenit cunoscuta sub numele de dieta daneza. Prin urmare, se crede ca a fost inceput probabil de un medic, desi astazi, medicii stiu mult mai bine sa ajute un pacient sa slabeasca. Desigur, oricine ar fi putut-o incepe. Este vorba despre pierderea extrema in greutate si este esential sa fii intr-o forma buna, dar este vital sa slabesti in mod sanatos si echilibrat.

    Dieta daneza functioneaza?

    Dieta daneza inainte si dupa va arata ca programul de slabire functioneaza, dar daca te gandesti sa faci aceasta dieta, fa-o numai sub supravegherea intensa a unui medic sau dietetician.

    Nu ar trebui sa faci niciodata mesele atat de extreme decat daca ti se recomanda de catre un medic. Efectele secundare ale dietei daneze sunt extreme. A manca atat de putin inseamna ca corpul tau nu ar avea energie, nivelul zaharului ar scadea, iar rezultatele dietei daneze ar putea functiona pe termen scurt, dar nu poate functiona pe termen lung.

    Asadar, in timp ce vei pierde in greutate atunci cand urmezi un regim de dieta riguros, precum acesta, iar dieta daneza este mult dincolo de extrema, dupa ce te vei intoarce la regimul normal vei lua din nou in greutatea si te vei simti mai rau decat atunci cand ai inceput.

    Ingrediente dietetice daneze

    Exista mult prea multe restrictii in meniul dieta daneza, care contin ingrediente minime. Ideea din spatele meniului este ca nu mananci aproape deloc. A avea doar 600 de calorii pe zi este o nebunie! Putina cafea, putin ceai, niste carne slaba, niste salata – intr-adevar nebunie. Salata verde contine putine calorii si nu iti ofera energie. Daca esti vegetarian, atunci trebuie sa ramai doar la legume cu frunze verzi, ceai si cafea.

    De asemenea, ideea de a bea cafea la dieta este destul de ciudata, deoarece este un stimulent si astfel iti va oferi nervozitate si tremuraturi, mai ales atunci cand bei mult fara alimente. Poate arde niste grasimi, dar efectele secundare abundente ale dietei daneze fac ca ideea pierderii de grasime sa nu fie prea de dorit.

    Iata lista de cumparaturi a dietei daneze:

    ●Cafea sau ceai

    ●Carne slaba

    ●Oua

    ●Salata verde sau spanac

    Dieta daneza nu este singurul program de dieta mai stricta si extrema pentru slabit de pe piata: exista multe. Fiecare este la fel de periculos ca urmatorul. Stim ca pentru a pierde in greutate, trebuie sa o faci incet, cu atentie si sa ai in continuare o gama larga de alimente care iti vor oferi proteine, lactate, vitamine, substante nutritive si minerale de care corpul tau are nevoie pentru a lucra bine impreuna.

    Prin urmare, ingredientele din dieta daneza includ :

    ●Salata verde, spanac sau orice alte legume cu frunze verzi

    ●Carne slaba

    ●Cafea

    ●Oua

    Beneficii si rezultate ale dietei daneze

    Dieta daneza spune ca, daca consumi 600 de calorii pe zi, vei pierde in greutate, desi asta se datoreaza in principal faptului ca aproape nu exista alimente pe care sa le mananci. Asadar, desi rezultatele dietei daneze pot fi initial bune, efectele pe termen lung nu merita. Poti ajunge la probleme cu rinichii, probleme intestinale si o gama larga de alte conditii de sanatate asociate cu o dieta extrema.

    Cum sa urmezi dieta daneza

    Incepe dieta daneza de 13 zile si urmeaza, zi de zi, meniul si planul de masa danez. Meniul este incredibil de limitat. Ai cele trei mese pe zi, mic dejun, pranz si cina, cu cafea si multa apa intre ele. Dieta daneza nu include niciun supliment pentru slabit. Cu toate acestea, este o dieta extrema si te vei simti flamanda, iritatasi, si vei suferi de o lipsa severa de energie, precum si de dureri de cap si greata. Daca incepi dieta daneza, ar trebui sa o faci sub supravegherea stricta a unui medic sau dietetician.

    Chiar daca ai nevoie sau doresti sa pierzi in greutate, nu fa niciodata o dieta extrema, cu exceptia cazului in care ti s-a spus de catre un profesionist din domeniul sanatatii. In schimb, mananca un meniu bine echilibrat in fiecare zi, care include proteine, fructe si legume, grasimi bune si o multime de verdeata cu frunze. Dieta daneza are atat de multe recenzii bune online. Dar, daca cineva recomanda dieta daneza, fa mai intai cercetarea. Citeste recenziile dietei daneze si nu te lasa indusa in eroare de fotografiile, inainte si dupa.

    Efecte secundare ale dietei daneze

    Cu dieta daneza, efectele secundare pot fi durabile sau chiar periculoase. O dieta stricta nu este buna pentru rinichi sau intestine, iar foamea poate duce si la leziuni ale creierului. Aici sunt cateva dintre efectele secundare ale dietei daneze:

    ●Lipsa de energie

    ●Dureri musculare

    ●Foame

    ●Greata

    ●Probleme hepatice

    ●Nervozitate

    ●Boala

    ●Stare generala de rau

    ●Dureri de cap

    ●Probleme intestinale

    ●Probleme la rinichi

    ●Deficiente

    ●Stres

    Avertismente privind produsele dietetice daneze

    Deoarece dieta daneza nu este tocmai un produs, nu exista avertismente despre aceasta. Cu toate acestea, toate avertismentele sunt cele de mai sus. Dietele extreme sunt periculoase. Dietele stricte nu sunt bune pentru sanatatea ta. De fapt, nimeni nu ar trebui sa faca o dieta extrema, deoarece poate duce la probleme generale de sanatate, probleme de sanatate pe termen lung si tulburari alimentare.

    Meniul Dietei Daneze

    Ziua 1

    Poti lua o ceasca de cafea neagra cu un cub de zahar la micul dejun. Pranzul poate include doua oua fierte, o rosie si spanac. In plus, asigura-te ca gatesti spanacul in apa fara adaos de grasime. Cina poate consta din friptura si o salata, care include morcovi, varza, ardei si praz.

    Ziua 2

    Micul dejun si cina sunt la fel ca in prima zi. Mananca un mic iaurt si o felie de sunca la pranz.

    Ziua 3

    Mananca un toast si bea o ceasca de cafea neagra cu un cub de zahar la micul dejun. Nu adauga unt la painea prajita. Doua oua fierte, o felie de sunca si o salata din Danemarca vor fi un pranz perfect pentru tine. Cina ta poate consta din rosii, telina si o bucata din fructul tau preferat. Telina trebuie gatita.

    Ziua 4

    Micul dejun este acelasi cu cel din ziua 3. Mananca o cutie de iaurt natural si bea un pahar de suc de portocale (aproximativ 200 ml sau 6,7 fl oz) la pranz. Cina ta ar trebui sa includa aproximativ 8,8 oz (250 g) de branza de vaci, 1 morcov ras si 1 ou fiert.

    Ziua 5

    Mananca un morcov mare ras la micul dejun. Pranzul tau ar trebui sa includa aproximativ 7 oz (200 g) de cod aburit. Pentru a imbunatati gustul felului tau de mancare, poti adauga 1 lingurita de unt si putin suc de lamaie. Consuma o telina si aproximativ 200 g de friptura de vita la cina.

    Ziua 6

    Ia la micul dejun o paine prajita si o ceasca de cafea neagra cu un cub de zahar. Pranzul tau ar trebui sa fie format din 1 morcov mare si 2 oua fierte. 1/2 piept de pui si 1 salata cu suc de lamaie si ulei vor fi cina ta.

    Ziua 7

    Bea 1 ceasca de ceai neindulcit la micul dejun. Nu exista pranz astazi, bea multa apa pentru a reduce foamea. Mananca aproximativ 200 g de friptura de miel si un mar pentru cina.

    Ziua 8

    Bea o ceasca de cafea cu un cub de zahar la micul dejun. Mananca o rosie, aproximativ 14 oz (400 g) de spanac si 2 oua fierte la pranz. Cina ta va consta in aproximativ 7 oz (200 g) de friptura de vita si 1 salata cu ulei si suc de lamaie.

    Ziua 9

    Micul dejun este acelasi cu cel din ziua 8. 1 cutie de iaurt natural, 250 g de sunca poate fi masa de pranz. Consuma aproximativ 250 g de friptura de vita si o salata cu ulei si suc de lamaie pentru cina.

    Ziua 10

    Mananca un toast si bea o ceasca de cafea neagra cu un cub de zahar la micul dejun. Mananca 1 salata verde, 1 felie de sunca si 2 oua fierte la pranz. Cina ta poate include o telina fiarta, o rosie si fructele preferate.

    Ziua 11

    Mananca un toast si bea o ceasca de cafea neagra cu un cub de zahar la micul dejun. Mananca niste iaurt si bea un pahar de suc de portocale (aproximativ 200 ml sau 6,7 fl oz) la pranz. Cina ta ar trebui sa includa 1 morcov, 1 ou fiert tare si aproximativ 250 gr. de branza de vaca.

    Ziua 12

    Mananca 1 morcov mare la micul dejun. Pranzul tau ar trebui sa conste in aproximativ 200 g de cod aburit. Adauga niste suc de lamaie si o lingurita de unt pentru a-l face si mai delicios. Aproximativ 250 g de friptura de vita si o telina vor fi o cina perfecta pentru tine.

    Ziua 13

    Micul dejun ar trebui sa consta dintr-un toast si o ceasca de cafea neagra cu un cub de zahar. Mananca un morcov mare si 2 oua fierte la pranz. Consuma aproximativ de 250 g de pui si o salata cu suc de lamaie si ulei pentru cina.

    Concluzie

    In concluzie, dupa cum poti vedea, aceasta dieta este departe de a fi intuitiva si prezinta o serie de riscuri pentru sanatatea ta. Un astfel de aport zilnic scazut de energie si pierderea rapida in greutate pot cauza o serie de probleme de sanatate. De aceea, este mai bine sa eviti astfel de diete accidentale. Pentru a pierde in greutate si a te mentine sanatos, este necesar sa respecti un plan de nutritie echilibrat, care sa ofere corpului tau toti nutrientii necesari pentru a trai un stil de viata sanatos.

    Latest Posts

    Don't Miss